پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251165
غده سرطاني اگر دچار اشتباه مُحاسباتي شود نابودي آن را جلو خواهند انداخت
تاریخ انتشار : 1400/10/03 13:31:46
نمایش : 1033
امام‌جمعه فارسان گفت: کشورهاي بيگانه و مستکبرين عالم و به‌خصوص غده سرطاني منطقه که دائم تهديد مي‌کند بدانند ما مرد ميدان ايم اگر دچار اشتباه مُحاسباتي شوند و حرکت غلطي از آنان سر بزند نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي با اقتدار و برق‌آسا مدت اعلام‌شده براي نابودي آنان را جلو خواهند انداخت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: متقين داراي منطق قوي و فکر سالم بوده و اهل لجاجت نيستند. مولانا اميرالمؤمنين عليه‌السلام در حکمت ۱۷۰ از حکم نهج‌البلاغه فرمودند: لجاجت تدبير انسان را از بين مى‏برد. بعضي وقت‌ها افراد پافشاري دارند براي اينکه حرف درست را قبول نکنند. لذا مولي فرمودند: لجاجت تدبير خراب کن است. علت مخالفت و ستيزه کردن افراد هم معمولاً دو چيز است، جهل و ناداني و ديگري هواي نفس و تکبر؛ و بايد از هردوي اين‌ها به خدا تعالي پناه برد. خداوند متعال توفيق تقوا در همه عرصه‌هاي فردي و اجتماعي نصيب ما بگرداند.
 
وي به‌روز ثبت‌احوال اشاره داشت و گفت: امروز روز ثبت‌احوال است اينکه صد و سه سال پيش اولين شناسنامه به نام خانم فاطمه ايراني صادرشده است، نشان‌دهنده هويت ملت ايران و عجين بودن جامعه ما با دين است.
 
وي بيان داشت: آمار نفوس نسبت به آمار ساير حوزه‌ها از اهميت بيشتري برخوردار است چرا که بني‌آدم در نگاه دين داراي کرامت است و مي‌بايد به‌صورت ويژه به آمار در حوزه نفوس پرداخته شود. آمارها مي‌تواند تشويق‌کننده و يا هشداردهنده باشد، کاهش و افزايش آمار در ميزان ولادت، طلاق و ازدواج گوياي بسياري از مسائل است و سازمان‌هاي متولي اين حوزه‌ها مي‌بايد با دقت آمار استخراج‌شده را مورد تحليل و بررسي قرار دهند تا نقاط قوت و ضعف به‌درستي شناسايي شود.
 
وي در مورد تهديدها اظهار داشت: دستاورد ۲۰ ساله لشکرکشي‌ آمريکا به افغانستان و عراق و ره‌آورد جنگ‌هاي هشت‌ساله تکفيري دستاوردي جز فرسودگي نيروها و اقتصاد و رسوايي و شکست نداشته است. حالا اگر بخواهند در اين موقعيت، قدرتمندترين کشور منطقه را تهديد به جنگ کند، چيزي شبيه طنز خواهد بود.
 
وي تصريح کرد: عملي شدن تهديدات رژيم صهيونيستي عليه مراکز هسته‌اي ايران از طريق حمله مستقيم تا حدي دور از انتظار است، باوجوداين، برگزاري يک رزمايش گسترده و تهاجمي براي از بين بردن اثرات آن ضروري بود. انتخاب سواحل جنوبي خليج‌فارس و درگير شدن سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان در رزمايش که شامل اقدامات تهاجمي مي‌شود، ضَرب شَستي است به دولت اعراب حاشيه جنوبي خليج‌فارس که اتکا دارند به رژيم صهيونيستي. بازدارندگي ايران در مواقع حساس براي دشمنان ما، غيرقابل‌تصور است.
 
وي افزود: امکان اشغال کشور مانند آنچه درباره افغانستان و عراق رخ داد اساساً قابل‌تصور نبوده و نيست؛ زيرا جامعه ايران يک جامعه انقلابي و قدرتمند بوده و اجازه اين کار را نخواهد داد. حتي اشغال بخشي از جغرافياي ايران هم نمي‌تواند مطرح شود. تنها بحثي که باقي مي‌ماند، انجام حملاتي به مراکز خاصي در جغرافياي ايران است؛ اما دشمنان بهتر از همه مي‌دانند که ايران نمي‌تواند در مقابل حملات به منافع خود منفعل باشد، لذا واکنش ايران حتمي و جدي است.
 
وي گفت: کشورهاي بيگانه و مستکبرين عالم و به‌خصوص غده سرطاني منطقه که دائم تهديد مي‌کند بدانند ما مرد ميدان ايم حاج قاسم چقدر زيبا فرمود ما ملت شهادتيم در 8 سال دفاع مقدس اين را نشان داده‌ايم اگر دچار اشتباه مُحاسباتي شوند و حرکت غلطي از آنان سربزند نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي بااقتدار و برق‌آسا مدت اعلام‌شده براي نابودي آنان را جلو خواهند انداخت.
 
امام‌جمعه فارسان به‌روز بصيرت و ميثاق امت هم اشاره داشت و بيان کرد: ۹ دي روز بصيرت و ميثاق امت را گرامي مي‌داريم. امت اسلامي که در مکتب اهل‌بيت و مکتب فاطمي تربيت‌شده‌اند با بصيرت و به‌موقع ترفندهاي پيچيده دشمنان را خنثي مي‌کند. حماسه ۹ دي وقتي واقع شد که بدخواهان نظام و انقلاب اسلامي فتنه‌اي آمريکائي صهيونيستي را براي براندازي نظام ترتيب داده بودند و قصد داشتند با انحراف و تحريف مردم را در مقابل نظام قرار دهند.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html